Frissítve: 2021.10.05.

Felnőtt csoportos edzések

HÉTFŐKEDDSZERDACSÜTÖRTÖKVASÁRNAP
ALAKFORMÁLÓ Sárával
17:45
WALKING Ritával
18:00
CROSS Balázzsal
18:00
WALKING Ritával
18:00
CROSS Balázzsal
18:00
WALKING Dettivel
19:00
ALAKFORMÁLÓ Sárával
19:00
WALKING Dettivel
19:00
GYMSTICK Zsófival
19:00
GYMSTICK Zsófival
19:00

KIDS csoportos edzések

HÉTFŐKEDDSZERDACSÜTÖRTÖKVASÁRNAP
AKTÍV TORNA Dettivel
16:00
CROSS KIDS Sárával
16:00
AKTÍV TORNA Sárával
16:00
CROSS KIDS Zsoltival
16:00
BOSU Krisztivel
16:00
BOSU Dettivel
16:00

A csoportos edzések bejelentkezéshez kötöttek:

Telefonon: +36 70 280 9366

E-mail: csoportedzes@fitnessmohacs.hu

Ha tagunk vagy, akkor az Interneten keresztül online, ide kattintva tudsz belépni és időpontot foglalni!

A Google naptárat ide kattintva tudod hozzáadni a naptáradhoz.

NÉZD MEG AZ ÁRAINKAT

CSOPORTOS EDZÉSEK LEÍRÁSAI

 

Mi a WALKING?

A program a gyalogláson alapul, kiegészítve kis szakaszokban rövid futásokkal, és gimnasztikai gyakorlatokkal.
 
Walking egy teljesen új, komplex edzésprogram,  amely a fitness és sport világából ismert kiváló szakemberek tapasztalatai alapján született. A Walking sokoldalúságának köszönhetően  a gyakorlatok könnyen, lépésről lépésre elsajátíthatóak, ezért nyugodt szívvel ajánljuk minden korosztály számára. Sajátságos jellemzői miatt fitness és wellness szempontból is jól alkalmazható az egészség megőrzésére, a test karbantartására.
 
Segít egyesíteni a fogyasztó programokat, rendszerezi az edzést, mint bemelegítést. Ugyanakkor atlétikai mozgás is felfedezhető a Walkingban.
 
Jó még: rehabilitációra, post traumatikus és post fizioterápiás célokra és korrelációs betegségnél megelőzésre is.  Kardiovaszkuláris gyakorlatok, aktív alsó izommozgások, izmok tonizálása a felsőtesten és a hasizomban, kalória- és zsírégetés. Egy komplett Walking óra 40-50 percig tart
 

 

Mi a CROSS TRAINING?

Cross training egy folyamatosan növekvő népszerűségnek örvendő, egyre jobban elismert változatos edzőtermi mozgásforma. A megadott időre végzett különböző gyakorlatok segítségével lehetőséget kínál az általános erőnlét növelésére. A sportolók különösen hiányosságaik kiküszöbölésére, illetve az intenzívebb edzésszakaszokra történő felkészüléshez használják. A Cross training vagy más néven köredzés célja a hagyományos, izolált edzésmunkát kívánó testépítés kiegészítése. Az edzés fő szakasza alatt egymást váltják a szív-és érrendszert fejlesztő, és az izmokat erősítő gyakorlatok. Az elmúlt években divattá vált, mindenki számára elérhető mozgásforma a legjobb úton halad afelé, hogy első legyen az alakformáló sportok között. A többi mozgásformától az alábbiakban különbözik:
 
Intenzívebb, mint egy hagyományos edzés. Az egymás után rövid pihenővel következő gyakorlatok minden izmot megdolgoztatnak (minél intenzívebb a mozgás, a gyakorlatok annál nehezebbek).
 
A funkcionális gyakorlatok az összes izomláncot megdolgoztatják az olyan természetes mozdulatok segítségével, mint a futás, az ugrás, a tolás, a hajítás és a tolás.
 
A rendkívül különböző gyakorlatoknak köszönhetően az edzések változatosak és izgalmasok.
 

 

Mi a KANGOO?

A Kangoo néhány éve terjedt el Magyarországon, azóta is töretlen népszerűségnek örvend, szinte minden fitneszterem órarendjében találkozhattok vele. Egy speciális cipő kell hozzá, amit nem muszáj megvenni, a legtöbb teremben bérelhető. Ezen kívül már csak a lelkesedésed kell az órához, és indulhat is az ugrálás.
 
kangoo eredete a futáshoz vezethető vissza: a cipő megtervezése során a futók ízületeit érő ütődéseket, a gerinc, térd és bokasérüléseket akarták csökkenteni az eszközzel. Ez sikerült is, ám a futópályák helyett az aerobiktermekben lett népszerű a cipő használata. A kangoo-cipő talpa különleges, ellipszis rugókkal rendelkezik, mely akár 80 százalékkal is képes csillapítani a földre érkezéskor fellépő ütődést, ezzel együtt kíméli az ízületeket és a gerincoszlopot.
 
Hidd el, a cipő bírja. Ráadásul sokkal biztonságosabb is, mivel a cipő segítségével nem terheled feleslegesen az ízületeidet. Ráadásul mivel a pulzusodat folyamatosan a zsírégető zónában tarthatod, így a fogyás is hamarosan bekövetkezik.
 
  • Növelheted az állóképességedet
  • Javítja a testtartásod
  • Javul az egyensúlyérzéked
  • Segíti a fogyást
 

 

Mi a GYMSTICK?

Finnországból származik a gymstick. Fejlesztésekor a tornabotra és a gumikötélre alapoztak, amelyek már önmagában is számos lehetőséget kínálnak a fitnessimádók körében. A két eszköz kombinációjával hozták létre a sokoldalú és hatékony gymstick-et. Eredetileg izomtónus fokozó gyakorlatokhoz tervezték, de azóta használják és eredményes vizsgát tett a mozgékonyság, egyensúly, koordináció és aerob fittség fejlesztésében, sőt még rehabilitációban is.

Mire alkalmas a Gymstick?

  • Izomformálásra
  • Tónusfokozásra
  • Egyensúly és koordináció fejlesztésre
  • A törzs stabilizáló izmainak edzésre
  • Állóképesség fejlesztésre
  • Változatos, szórakoztató kikapcsolódásra

INSTRUKTOROK

Please specify image url.

Vajta
Balázs

CROSS TRAINIG

  • Instruktor

CSOPORTOS FITNESS INSTRUKTOR

Vajta Balázs vagyok, csoportos fitness instruktori végzettségemet a Nemzetközi Sportedző Akadémián (International Sporttrainer Academy I.S.A.) szereztem meg.

 

“Eddigi életemet a pörgős, magas intenzitású mozgásformák jellemezték. Fontos számomra, hogy mindig újabb és újabb kihívásokat, célokat találjak magamnak, azokat mindig jóval a komfortzónámon kívül a végső határaim közelében, teljesítsem.

 

Cross-training edzéseimet is – jellememből fakadóan – magas intenzitású, nagy fordulatszámú, a mindennapi életünk, munkavégzéseink során is alkalmazott mozgásformák (járások, futások, ugrások, húzások-tolások, hordások, emelések, fogások, ütések, rúgások, stb.) jellemzik. A dinamikus mozgásformák különböző funkcionális eszközök használatával hozzájárulnak, a testsúly csökkentéséhez, vázizmok megerősítéséhez, izmok formálódásához, és az állóképesség növeléséhez.”

 

Gyere el, tedd próbára magad! Megtapasztalod mire vagy képes és hol vannak a határaid, mindezt úgy, hogy közben egy nagyon jó, segítőkész, befogadó és összetartó csapat tagja lehetsz.

 

Mottóm:

„Legyen célod, légy maximalista, lépj ki a komfortzónádból, súrold felső határaidat, mert ezek nélkül sohasem fogod elérni kitűzött álmaidat.”

 

 

VAJTA BALÁZS

csoportos fitnesz instruktor

+36 20 250 2277

Email

 


Please specify image url.

Józsa-Dénes
Hanna

FITNESS & GYM

  • Sportoktató

FITNESS és GYM SPORTOKTATÓ

  “2017 őszén elkezdtem keresni egy kis kaput, amin kilépve egy kicsit felfrissülhetek, nem gondolva a hétköznap rengeteg feladatára. Ekkor találtam rá a csoportos edzésekre, melyek azonnal magával ragadtak. Nem sokkal később egy hirtelen ötlettől vezérelve beiratkoztam egy sportoktatói képzésre, mert segíteni szerettem volna, hogy mások is megtapasztalják azt a rengeteg pozitív energiát, amit a sport és a mozgás adhat.

 

Mi a célom? Segíteni mindenkit abban, hogy kihozza magából a maximumot. Egészségesebb és felszabadultabb legyen, könnyebben véve a mindennapi akadályokat. Kellően elfáradva és mosolygósan távozzon az edzésekről, ahol plusz energiával töltődhet fel és egy szuper csapat tagja lehet. Sosem késő változtatni!”

 

JÓZSA-DÉNES HANNA

fitnesz és testépítés sportoktató

+36 20 317 8249

Email


Please specify image url.

Kriska
Rita

FITNESS

  • Instruktor

CSOPORTOS FITNESS INSTRUKTOR

  “A sport évtizedekre visszanyúló, folyamatos élménye az életemnek. Közel 10 évig versenyszerűen atletizáltam középtávfutóként a Mohácsi Torna Egylet (MTE) színeiben. Edzések, edzőtáborok, versenyek, barátok, sikerek, majd továbbképzések, melyek elvégzése után edző lettem.

A végzettségen túl és felül számomra a legfontosabb, hogy a CSOPORTOS FITNESZ óráim elérjék a kívánt hatást és eredményt, vendégeim izzadtságban fürödve, pirospozsgás, mosolygós arccal hagyják el a termet. Hiteles legyek és meggyőző. Már nemcsak magamért, hanem másokért is teszem azt, amiben hiszek.”

 

KRISKA RITA

csoportos fitnesz instruktor

+36 20 983 8140

 


Please specify image url.

Farkas
Nikolett

CROSS TRAINING

  • Instruktor

CROSS TRAINING

Farkas Nikolett vagyok, a budapesti Fitness Akadémia sportoktató szakán végeztem, majd az R-Med bootcamp training keretein belül sajátítottam el a katonai kiképzésre használt gyakorlatokat.

Cross Training edzéseimen a résztvevők kondicionális képességeit fejlesztem – az erő, állóképesség és gyorsaság -, melyek számtalan jótékony hatással járnak. Hatékonyan segítenek a hétköznapjainkban előforduló fizikai kihívások legyőzésében, a stressz levezetésében, egészségünk megőrzésében és nem utolsó sorban az alakformálásban.

Óráimon, a különböző statikus és dinamikus egyéni gyakorlatok mellett, a számos, párban és csoportban végrehajtható feladat együttes motivációval növeli az órákat látogatók kitartását.

Mottóm: “Kevés dolgot lehet egy pillanat alatt megváltoztatni, de egyet bármikor, a hozzáállásodat!”

 

FARKAS NIKOLETT

+36 20 239 4804

Email


Please specify image url.

Nyilasné Kapitány
Éva

WALKING / GYM

  • Instruktor / személyi edző / dietetikus

WALKING / SZEMÉLYI EDZŐ

 “A sport nagyon távol állt tőlem, még az iskolai testnevelés órák alól is felmentettek.

Azonban 2016-ban megjelent életemben a WALKING, és saját magamon is meglepődtem, hogy mennyire megtetszett ez a zenés, változatos, és extra hatékony edzésforma. Először a férjem is kételkedve fogadta, hogy instruktor szeretnék lenni, de hosszas rábeszélés után sikerült meggyőznöm, amit azóta sem bánok. Az idő múlásával a lelkesedésem töretlen, sőt a közelmúltban személyi edzői és BOSU tréneri képesítést is szereztem, hogy még szélesebb körben tudjak segíteni a fogyni vágyó, életmód váltásra törekvő vendégeknek.”

 

Ha kérdésed van, akkor Évi szívesen segít nem csak a WALKINGOS kérdésekben, hanem a számodra legmegfelelőbb mozgásforma kiválasztásában, és dietetikusként a – személyre szabott – helyes étrend kialakításában is!

Ha tutira fogyni szeretnél, akkor mindenképp keresd meg!

Tudj meg többet Évi TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSADÁSÁRÓL!

NYILASNÉ KAPITÁNY ÉVA

dietetikus, sportoktató, személyi edző, Walking instruktor, BOSU personal trainer

+36 20 913 8007

Email

FOGYNI SZERETNÉK

CSOPORTOS EDZÉS VIDEÓK