Frissítve 2019.01.10.

  • Időpontok
  • Hétfő
  • Kedd
  • Szerda
  • Csütörtök
  • Péntek
  • Szombat
  • Vasárnap

A csoportos edzések bejelentkezéshez kötöttek:

Telefonon: +36 70 280 9366

E-mail: csoportedzes@fitnessmohacs.hu

Ha tagunk vagy, akkor az Interneten keresztül online, a következő linken keresztül tudsz belépni és időpontot foglalni Időpontfoglalás

A Google naptárat ide kattintva tudod hozzáadni a naptáradhoz.

NÉZD MEG AZ ÁRAINKAT

CSOPORTOS EDZÉSEK LEÍRÁSAI

 

Mi a HOT IRON?

HOT IRON egy magával ragadó súlyzó-rudas csoportos koreografált edzésmódszer, melyet folyamatosan fejlesztenek. Izgalmas, dinamikus, biztonságos, tudományos alapú, és extrém hatékony, ha szép definiált test elérése a cél.

HOT IRON-t szakemberekből álló csoport fejlesztette ki Németországban. A koncepció kialakításában, fejlesztésében, sportpszichológusok, testépítők, atléták, orvosok, és gyógytornászok vettek részt. Elsődleges céljuk volt, hogy egy biztonságos, tudományos alapokra helyezett, hatékony, folyamatosan fejlesztett, mégis a résztvevők számára élvezhető, csoportos-súlyzós edzésformát hozzanak létre a fitnesz világában.

Instruktor: Kecskeméti Eszter  

 

Mi a WALKING?

A program a gyalogláson alapul, kiegészítve kis szakaszokban rövid futásokkal, és gimnasztikai gyakorlatokkal.
 
Walking egy teljesen új, komplex edzésprogram,  amely a fitness és sport világából ismert kiváló szakemberek tapasztalatai alapján született. A Walking sokoldalúságának köszönhetően  a gyakorlatok könnyen, lépésről lépésre elsajátíthatóak, ezért nyugodt szívvel ajánljuk minden korosztály számára. Sajátságos jellemzői miatt fitness és wellness szempontból is jól alkalmazható az egészség megőrzésére, a test karbantartására.
 
Segít egyesíteni a fogyasztó programokat, rendszerezi az edzést, mint bemelegítést. Ugyanakkor atlétikai mozgás is felfedezhető a Walkingban.
 
Jó még: rehabilitációra, post traumatikus és post fizioterápiás célokra és korrelációs betegségnél megelőzésre is.  Kardiovaszkuláris gyakorlatok, aktív alsó izommozgások, izmok tonizálása a felsőtesten és a hasizomban, kalória- és zsírégetés. Egy komplett Walking óra 40-50 percig tart
 
Instruktor: Nyilasné Kapitány Éva
 

 

Mi a CROSS TRAINING?

Cross training egy folyamatosan növekvő népszerűségnek örvendő, egyre jobban elismert változatos edzőtermi mozgásforma. A megadott időre végzett különböző gyakorlatok segítségével lehetőséget kínál az általános erőnlét növelésére. A sportolók különösen hiányosságaik kiküszöbölésére, illetve az intenzívebb edzésszakaszokra történő felkészüléshez használják. A Cross training vagy más néven köredzés célja a hagyományos, izolált edzésmunkát kívánó testépítés kiegészítése. Az edzés fő szakasza alatt egymást váltják a szív-és érrendszert fejlesztő, és az izmokat erősítő gyakorlatok. Az elmúlt években divattá vált, mindenki számára elérhető mozgásforma a legjobb úton halad afelé, hogy első legyen az alakformáló sportok között. A többi mozgásformától az alábbiakban különbözik:
 
Intenzívebb, mint egy hagyományos edzés. Az egymás után rövid pihenővel következő gyakorlatok minden izmot megdolgoztatnak (minél intenzívebb a mozgás, a gyakorlatok annál nehezebbek).
 
A funkcionális gyakorlatok az összes izomláncot megdolgoztatják az olyan természetes mozdulatok segítségével, mint a futás, az ugrás, a tolás, a hajítás és a tolás.
 
A rendkívül különböző gyakorlatoknak köszönhetően az edzések változatosak és izgalmasok.
 
 
Instruktor: Farkas Nikolett

 

Mi a CARDIO STEP AEROBIC?

Cardio Step Aerobik egy olyan csoportos aerob óratípus, ahol a zene ütemére lépegetünk fel és le, egy téglalap alakú lépcsőre, különböző lépéskombinációk szerint. Az aerobic egyik legnépszerűbb változata a step-aerobic. Gyors elterjedését a dobogón végzett gyakorlatokkal elért magasabb kalória-felhasználásnak, zsírégetésnek köszönheti.
 
Mindamellett, hogy a nem kívánt súlyfelesleg hatásosan csökken, a lábak és a farizom is erősödik, formálódik. Az egyszerű alap-mozgásanyag, a fel- és lelépések könnyen elsajátíthatók.
 
Instruktor: Csuka-Maul Anikó

 

Mi a BODY SHAPE?

BODY SHAPE gyakorlatok végrehajtásához változatos eszközöket veszünk igénybe: különböző erősségű gumikötelet, step padot, kézi súlyzót, fit labdát és body ball-t. Segítségükkel sokkal nagyobb hatásfokkal dolgozhatunk. Az eredményeket nem kell másban mérned mint egyre fogyatkozó centikben és a szépen kidolgozott izomzatban.
 
Az alakformáló órákon minden gyakorlatsor a zsírégetést és az izmok kialakítását szolgálja. Amennyiben rendszeresen részt veszel, a testeden található zsírréteg csökkenni kezd, az izomtömeg pedig szálkásodni. Ezzel az edzéssel ezt kapod. Karcsúságot, feszes, tónusos izomzatot, és hosszú ideig fenntartható fitt és erős szervezetet.
 
Az órákon nincs koreográfia, nem kell attól tartanod, hogy belépve a terembe már mindenki minden lépést ismer, és te kezdőként nem tudsz becsatlakozni. Olyan gyakorlatok vannak, amelyek könnyedén elsajátíthatók attól függetlenül is, hogy jártál-e valaha BODY SHAPE-en.
 
Az óra ritmusa illeszkedik hozzád,  nincs görcs, nincs gátlás! Az eredményeket nem kell másban mérned mint egyre fogyatkozó centikben és a szépen kidolgozott izomzatban.
 
Gyere és próbáld ki!
 
Instruktor: Nyilasné Kapitány Éva

INSTRUKTOROK

Please specify image url.

Józsa-Dénes
Hanna

FITNESS & GYM

  • Sportoktató

FITNESS és GYM SPORTOKTATÓ

  “2017 őszén elkezdtem keresni egy kis kaput, amin kilépve egy kicsit felfrissülhetek, nem gondolva a hétköznap rengeteg feladatára. Ekkor találtam rá a csoportos edzésekre, melyek azonnal magával ragadtak. Nem sokkal később egy hirtelen ötlettől vezérelve beiratkoztam egy sportoktatói képzésre, mert segíteni szerettem volna, hogy mások is megtapasztalják azt a rengeteg pozitív energiát, amit a sport és a mozgás adhat.

 

Mi a célom? Segíteni mindenkit abban, hogy kihozza magából a maximumot. Egészségesebb és felszabadultabb legyen, könnyebben véve a mindennapi akadályokat. Kellően elfáradva és mosolygósan távozzon az edzésekről, ahol plusz energiával töltődhet fel és egy szuper csapat tagja lehet. Sosem késő változtatni!”

 

JÓZSA-DÉNES HANNA

fitnesz és testépítés sportoktató

+36 20 317 8249

Email


Please specify image url.

Kriska
Rita

FITNESS

  • Instruktor

CSOPORTOS FITNESS INSTRUKTOR

  “A sport évtizedekre visszanyúló, folyamatos élménye az életemnek. Közel 10 évig versenyszerűen atletizáltam középtávfutóként a Mohácsi Torna Egylet (MTE) színeiben. Edzések, edzőtáborok, versenyek, barátok, sikerek, majd továbbképzések, melyek elvégzése után edző lettem.

A végzettségen túl és felül számomra a legfontosabb, hogy a CSOPORTOS FITNESZ óráim elérjék a kívánt hatást és eredményt, vendégeim izzadtságban fürödve, pirospozsgás, mosolygós arccal hagyják el a termet. Hiteles legyek és meggyőző. Már nemcsak magamért, hanem másokért is teszem azt, amiben hiszek.”

 

KRISKA RITA

csoportos fitnesz instruktor

+36 20 983 8140

 


Please specify image url.

Farkas
Nikolett

CROSS TRAINING

  • Instruktor

CROSS TRAINING

Farkas Nikolett vagyok, a budapesti Fitness Akadémia sportoktató szakán végeztem, majd az R-Med bootcamp training keretein belül sajátítottam el a katonai kiképzésre használt gyakorlatokat.

Cross Training edzéseimen a résztvevők kondicionális képességeit fejlesztem – az erő, állóképesség és gyorsaság -, melyek számtalan jótékony hatással járnak. Hatékonyan segítenek a hétköznapjainkban előforduló fizikai kihívások legyőzésében, a stressz levezetésében, egészségünk megőrzésében és nem utolsó sorban az alakformálásban.

Óráimon, a különböző statikus és dinamikus egyéni gyakorlatok mellett, a számos, párban és csoportban végrehajtható feladat együttes motivációval növeli az órákat látogatók kitartását.

Mottóm: “Kevés dolgot lehet egy pillanat alatt megváltoztatni, de egyet bármikor, a hozzáállásodat!”

 

FARKAS NIKOLETT

+36 20 239 4804

Email


Please specify image url.

Nyilasné Kapitány
Éva

WALKING / GYM

  • Instruktor / személyi edző / dietetikus

WALKING / SZEMÉLYI EDZŐ

“A sport nagyon távol állt tőlem, még az iskolai testnevelés órák alól is felmentettek.

Azonban 2016-ban megjelent életemben a WALKING, és saját magamon is meglepődtem, hogy mennyire megtetszett ez a zenés, változatos, és extra hatékony edzésforma. Először a férjem is kételkedve fogadta, hogy instruktor szeretnék lenni, de hosszas rábeszélés után sikerült meggyőznöm, amit azóta sem bánok. Az idő múlásával a lelkesedésem töretlen, sőt a közelmúltban személyi edzői képesítést is szereztem, hogy még szélesebb körben tudjak segíteni a fogyni vágyó, életmód váltásra törekvő vendégeknek.”

 

Ha kérdésed van, akkor Évi szívesen segít nem csak a WALKINGOS kérdésekben, hanem a számodra legmegfelelőbb mozgásforma kiválasztásában, és dietetikusként a – személyre szabott – helyes étrend kialakításában is!

Ha tutira fogyni szeretnél, akkor mindenképp keresd meg!

Tudj meg többet Évi TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSADÁSÁRÓL!

NYILASNÉ KAPITÁNY ÉVA

dietetikus, sportoktató, személyi edző, Walking instruktor

+36 20 913 8007

Email

FOGYNI SZERETNÉK

Please specify image url.

Csuka
Maul Anikó

CARDIO STEP AEROBIC

  • Instruktor

CARDIO STEP AEROBIC

“A sport fél egészség!

Csuka-Maul Anikó vagyok, sportedző, fitRbox oktató, Cardio Step Aerobic oktató.

A sport mindig jelen volt az életemben, ami a mai napig így van. Fontosnak tartom a rendszeres testmozgást, a sportos –aktív életmódot bármilyen életkorban. Teljesen mindegy mi a mozgás, a lényeg, hogy találja meg mindenki a maga mozgásformáját, azt, amiben jól érzi magát, amit szívesen csinál.

A sportedzői gondolattal 4 évvel ezelőtt kezdtem foglalkozni, előtte én jártam edzésekre , heti 4-5 alkalommal. A csajok buzdítottak, hogy végezzem el az edzőit, és bevallom nem sokat hezitáltam. Életem egyik meghatározó döntése volt, imádom, szeretem, és ez át is jön a lányoknak.

A Duna Fitnessben már 2 éve tartok edzéseket, de a Cardio Step Aerobic majdnem pontosan 1 éve található itt. Az elnevezést közösen alkottuk meg, az ötletet elfogadtam és támogattam. Sokszor szemezgettem ezzel az óratípussal, a step pad, mint eszköz egy szuper lehetőség az alakformálásra. A step pad felhasználhatósága számtalan. Erősíteni is lehet vele és rajta, illetve a fel-le lépések száma, különböző technikákkal, elemekkel, koreokkal ötvözve egy fantasztikus mozgásformát eredményez…”

Egy óra 60 percből áll: bemelegítés, lépési elemek, technikák gyakorlása, elsajátítása, koreográfia fokozatos betanulása (ami minden órán más, így az órák abszolút nem egyhangúak!), erősítés padon, talajon, egyéb eszközökkel, és a végén nyújtás/relax.

Hogy mire számíthatsz?

  • vidám, zenés órára
  • alakformálásra padon, talajon (aerobic alapokra épített)
  • mivel cardio, pörgős részekre
  • izzadásra, izomlázra
  • egyensúly, azaz koordináció fejlesztésre
  • állóképesség növelésre
  • kitartásra, önbizalom növelésre

CSUKA-MAUL ANIKÓ

+36 20 579 6694

CSOPORTOS EDZÉS VIDEÓK