Frissítve 2018.09.27.

  • Időpontok
  • Hétfő
  • Kedd
  • Szerda
  • Csütörtök
  • Péntek
  • Szombat
  • Vasárnap

A csoportos edzések bejelentkezéshez kötöttek:

Telefonon: +36 70 280 9366

E-mail: csoportedzes@fitnessmohacs.hu

Ha tagunk vagy, akkor az Interneten keresztül online, a következő linken keresztül tudsz belépni és időpontot foglalni: Időpontfoglalás

A Google naptárat ide kattintva tudod hozzáadni a naptáraidhoz.

NÉZD MEG ÁRAINKAT

CSOPORTOS EDZÉSEK LEÍRÁSAI

Mi a HOT IRON?

A HOT IRON egy magával ragadó súlyzó-rudas csoportos koreografált edzésmódszer, melyet folyamatosan fejlesztenek. Izgalmas, dinamikus, biztonságos, tudományos alapú, és extrém hatékony, ha szép definiált test elérése a cél.

A HOT IRON-t szakemberekből álló csoport fejlesztette ki Németországban. A koncepció kialakításában, fejlesztésében, sportpszichológusok, testépítők, atléták, orvosok, és gyógytornászok vettek részt. Elsődleges céljuk volt, hogy egy biztonságos, tudományos alapokra helyezett, hatékony, folyamatosan fejlesztett, mégis a résztvevők számára élvezhető, csoportos-súlyzós edzésformát hozzanak létre a fitnesz világában.

Instruktor: Kecskeméti Eszter

 

Mi a WALKING PROGRAM?

A program a gyalogláson alapul, kiegészítve kis szakaszokban rövid futásokkal, és gimnasztikai gyakorlatokkal.
A Walking Program ® egy teljesen új, komplex edzésprogram,  amely a fitness és sport világából ismert kiváló szakemberek tapasztalatai alapján született. A Walking Program ® sokoldalúságának köszönhetően  a gyakorlatok könnyen, lépésről lépésre elsajátíthatóak, ezért nyugodt szívvel ajánljuk minden korosztály számára. Sajátságos jellemzői miatt fitness és wellness szempontból is jól alkalmazható az egészség megőrzésére, a test karbantartására.
Segít egyesíteni a fogyasztó programokat, rendszerezi az edzést, mint bemelegítést. Ugyanakkor atlétikai mozgás is felfedezhető a Walking programban.
Jó még: rehabilitációra, post traumatikus és post fizioterápiás célokra és korrelációs betegségnél megelőzésre is.  Kardiovaszkuláris gyakorlatok, aktív alsó izommozgások, izmok tonizálása a felsőtesten és a hasizomban, kalória- és zsírégetés.
Egy komplett Walking óra 40-50 percig tart
Instruktorok: Nyilasné Kapitány Éva – Kriska Rita

Mi a CROSS TRAINING?

A Cross training egy folyamatosan növekvő népszerűségnek örvendő, egyre jobban elismert változatos edzőtermi mozgásforma. A megadott időre végzett különböző gyakorlatok segítségével lehetőséget kínál az általános erőnlét növelésére. A sportolók különösen hiányosságaik kiküszöbölésére, illetve az intenzívebb edzésszakaszokra történő felkészüléshez használják.

A Cross training vagy más néven köredzés célja a hagyományos, izolált edzésmunkát kívánó testépítés kiegészítése. Az edzés fő szakasza alatt egymást váltják a szív-és érrendszert fejlesztő, és az izmokat erősítő gyakorlatok. Az elmúlt években divattá vált, mindenki számára elérhető mozgásforma a legjobb úton halad afelé, hogy első legyen az alakformáló sportok között. A többi mozgásformától az alábbiakban különbözik:

 Intenzívebb, mint egy hagyományos edzés. Az egymás után rövid pihenővel következő gyakorlatok minden izmot megdolgoztatnak (minél intenzívebb a mozgás, a gyakorlatok annál nehezebbek).

A funkcionális gyakorlatok az összes izomláncot megdolgoztatják az olyan természetes mozdulatok segítségével, mint a futás, az ugrás, a tolás, a hajítás és a tolás.

A rendkívül különböző gyakorlatoknak köszönhetően az edzések változatosak és izgalmasok.

Instruktor: Farkas Nikolett

Mi a CARDIO STEP AEROBIC?

A Cardio Step Aerobik egy olyan csoportos aerob óratípus, ahol a zene ütemére lépegetünk fel és le, egy téglalap alakú lépcsőre, különböző lépéskombinációk szerint.Az aerobic egyik legnépszerűbb változata a step-aerobic. Gyors elterjedését a dobogón végzett gyakorlatokkal elért magasabb kalória-felhasználásnak, zsírégetésnek köszönheti.

Mindamellett, hogy a nem kívánt súlyfelesleg hatásosan csökken, a lábak és a farizom is erősödik, formálódik. Az egyszerű alap-mozgásanyag, a fel- és lelépések könnyen elsajátíthatók.

Instruktor: Csuka-Maul Anikó

INSTRUKTOROK

Please specify image url.

Kriska
Rita

WALKING

  • Instruktor

WALKING

  “A sport évtizedekre visszanyúló, folyamatos élménye az életemnek. Közel 10 évig versenyszerűen atletizáltam középtávfutóként a Mohácsi Torna Egylet (MTE) színeiben. Edzések, edzőtáborok, versenyek, barátok, sikerek, majd továbbképzések, melyek elvégzése után edző lettem.

A végzettségen túl és felül számomra a legfontosabb, hogy a WALKING óráim elérjék a kívánt hatást és eredményt, vendégeim izzadtságban fürödve, pirospozsgás, mosolygós arccal hagyják el a termet. Hiteles legyek és meggyőző. Már nemcsak magamért, hanem másokért is teszem azt, amiben hiszek.”

 

KRISKA RITA

+36 20 983 8140‬

 


Please specify image url.

Farkas
Nikolett

CROSS TRAINING

  • Instruktor

CROSS TRAINING

 Farkas Nikolett vagyok, a budapesti Fitness Akadémia sportoktató szakán végeztem, majd az R-Med bootcamp training keretein belül sajátítottam el a katonai kiképzésre használt gyakorlatokat.

Cross Training edzéseimen a résztvevők kondicionális képességeit fejlesztem – az erő, állóképesség és gyorsaság -, melyek számtalan jótékony hatással járnak. Hatékonyan segítenek a hétköznapjainkban előforduló fizikai kihívások legyőzésében, a stressz levezetésében, egészségünk megőrzésében és nem utolsó sorban az alakformálásban.

Óráimon, a különböző statikus és dinamikus egyéni gyakorlatok mellett, a számos, párban és csoportban végrehajtható feladat együttes motivációval növeli az órákat látogatók kitartását.

Mottóm: “Kevés dolgot lehet egy pillanat alatt megváltoztatni, de egyet bármikor, a hozzáállásodat!”

 

FARKAS NIKOLETT

+36 20 239 4804

Email


Please specify image url.

Nyilasné Kapitány
Éva

WALKING

  • Instruktor

WALKING

 “A sport nagyon távol állt tőlem, még az iskolai testnevelés órák alól is felmentettek.

Azonban 2016-ban megjelent életemben a WALKING, és saját magamon is meglepődtem, hogy mennyire megtetszett ez a zenés, változatos, és extra hatékony edzésforma. Először a férjem is kételkedve fogadta, hogy instruktor szeretnék lenni, de hosszas rábeszélés után sikerült meggyőznöm, amit azóta sem bánok. Az idő múlásával a lelkesedésem töretlen, sőt további terveim is vannak, hogy még szélesebb körben tudjak segíteni a fogyni vágyó, életmód váltásra törekvő vendégeknek.”

 

Ha kérdésed van, akkor Évi szívesen segít nem csak a WALKINGOS kérdésekben, hanem a számodra legmegfelelőbb mozgásforma kiválasztásában, és dietetikusként a – személyre szabott – helyes étrend kialakításában is!

Ha tutira fogyni szeretnél, akkor mindenképp keresd meg!

Tudj meg többet Évi TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSADÁSÁRÓL!

NYILASNÉ KAPITÁNY ÉVA

+36 20 913 8007

Email

FOGYNI SZERETNÉK

Please specify image url.

Csuka
Maul Anikó

CARDIO STEP AEROBIC

  • Instruktor

CARDIO STEP AEROBIC

CSOPORTOS EDZÉS VIDEÓK