Frissítve 2018.04.16.

  • Időpontok
  • Hétfő
  • Kedd
  • Szerda
  • Csütörtök
  • Péntek
  • Szombat
  • Vasárnap
  • 06:00 - 07:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 07:00 - 08:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 09:00 - 10:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • -- : --  -  -- : --  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

A csoportos edzések bejelentkezéshez kötöttek:

Telefonon: +36 70 280 9366

E-mail: csoportedzes@fitnessmohacs.hu

Ha tagunk vagy, akkor az Interneten keresztül online, a következő linken keresztül tudsz belépni és időpontot foglalni: Időpontfoglalás

A Google naptárat ide kattintva tudod hozzáadni a naptáraidhoz.

NÉZD MEG ÁRAINKAT

CSOPORTOS EDZÉSEK LEÍRÁSAI

 

Mi a HOT IRON?

A HOT IRON egy magával ragadó súlyzó-rudas csoportos koreografált edzésmódszer, melyet folyamatosan fejlesztenek. Izgalmas, dinamikus, biztonságos, tudományos alapú, és extrém hatékony, ha szép definiált test elérése a cél.

A HOT IRON-t szakemberekből álló csoport fejlesztette ki Németországban. A koncepció kialakításában, fejlesztésében, sportpszichológusok, testépítők, atléták, orvosok, és gyógytornászok vettek részt. Elsődleges céljuk volt, hogy egy biztonságos, tudományos alapokra helyezett, hatékony, folyamatosan fejlesztett, mégis a résztvevők számára élvezhető, csoportos-súlyzós edzésformát hozzanak létre a fitnesz világában.

Instruktor: Kecskeméti Eszter

 

 

Mi a WALKING PROGRAM?

A program a gyalogláson alapul, kiegészítve kis szakaszokban rövid futásokkal, és gimnasztikai gyakorlatokkal.
 
A Walking Program ® egy teljesen új, komplex edzésprogram,  amely a fitness és sport világából ismert kiváló szakemberek tapasztalatai alapján született. A Walking Program ® sokoldalúságának köszönhetően  a gyakorlatok könnyen, lépésről lépésre elsajátíthatóak, ezért nyugodt szívvel ajánljuk minden korosztály számára. Sajátságos jellemzői miatt fitness és wellness szempontból is jól alkalmazható az egészség megőrzésére, a test karbantartására.
 
Segít egyesíteni a fogyasztó programokat, rendszerezi az edzést, mint bemelegítést. Ugyanakkor atlétikai mozgás is felfedezhető a Walking programban.
 
Jó még: rehabilitációra, post traumatikus és post fizioterápiás célokra és korrelációs betegségnél megelőzésre is.  Kardiovaszkuláris gyakorlatok, aktív alsó izommozgások, izmok tonizálása a felsőtesten és a hasizomban, kalória- és zsírégetés.
Egy komplett Walking óra 40-50 percig tart
 
Instruktorok: Nyilasné Kapitány Éva – Kresz Balász
 
 

Mi a CROSS TRAINING?

A Cross training egy folyamatosan növekvő népszerűségnek örvendő, egyre jobban elismert változatos edzőtermi mozgásforma. A megadott időre végzett különböző gyakorlatok segítségével lehetőséget kínál az általános erőnlét növelésére. A sportolók különösen hiányosságaik kiküszöbölésére, illetve az intenzívebb edzésszakaszokra történő felkészüléshez használják.
 

A Cross training vagy más néven köredzés célja a hagyományos, izolált edzésmunkát kívánó testépítés kiegészítése. Az edzés fő szakasza alatt egymást váltják a szív-és érrendszert fejlesztő, és az izmokat erősítő gyakorlatok. Az elmúlt években divattá vált, mindenki számára elérhető mozgásforma a legjobb úton halad afelé, hogy első legyen az alakformáló sportok között. A többi mozgásformától az alábbiakban különbözik:

 Intenzívebb, mint egy hagyományos edzés. Az egymás után rövid pihenővel következő gyakorlatok minden izmot megdolgoztatnak (minél intenzívebb a mozgás, a gyakorlatok annál nehezebbek).

A funkcionális gyakorlatok az összes izomláncot megdolgoztatják az olyan természetes mozdulatok segítségével, mint a futás, az ugrás, a tolás, a hajítás és a tolás.

A rendkívül különböző gyakorlatoknak köszönhetően az edzések változatosak és izgalmasok.

Instruktor: Farkas Nikolett

 

Mi a CARDIO STEP AEROBIC?

A Cardio Step Aerobik egy olyan csoportos aerob óratípus, ahol a zene ütemére lépegetünk fel és le, egy téglalap alakú lépcsőre, különböző lépéskombinációk szerint.Az aerobic egyik legnépszerűbb változata a step-aerobic. Gyors elterjedését a dobogón végzett gyakorlatokkal elért magasabb kalória-felhasználásnak, zsírégetésnek köszönheti.

Mindamellett, hogy a nem kívánt súlyfelesleg hatásosan csökken, a lábak és a farizom is erősödik, formálódik. Az egyszerű alap-mozgásanyag, a fel- és lelépések könnyen elsajátíthatók.

Instruktor: Csuka-Maul Anikó

CSOPORTOS EDZÉS VIDEÓK

INSTRUKTOROK

Please specify image url.

Nyilasné Kapitány
Éva

WALKING

  • Instruktor
Please specify image url.

Kresz
Balázs

Walking

  • Instruktor
Please specify image url.

Csuka
Maul Anikó

Cardio Step Aerobic

  • Instruktor